Jóga

Jóga otthon, kényelmesen

Az otthoni jógagyakorláshoz nincs másra szükséged, csak egy csúszásmentes jógaszőnyegre, esetleg egy plédre. És persze akkora helyre, ahová a jógaszőnyeget leterítheted 😉

A pléd használata a jógában térdelőtámaszos gyakorlatoknál indokolt, ha bármi miatt érzékeny a térded. Sarokülésben is segítségedre lehet: ha a térded feszül, felhengerelve az ülőcsont alá helyezd, ha a bokánál érzel kényelmetlenséget, a lábfejek alá is beteheted. Galambpózban pedig, ha az ülőcsont nem ér le a talajra, egy összehajtogatott pléddel megtámaszthatod. A jógához használt pléd praktikus összehajtogatásáról egy másik bejegyzésben olvashatsz. Otthon a meditációs- vagy hengerpárnát díszpárnákkal is helyettesítheted, a jógatéglát vastag könyvekkel (ha nem félted a borítójukat 😀 ), a jógahevedert pedig egy köntös megkötőjével tudod kiváltani.

Ha még soha nem jógáztál, érdemes először felkeresni egy jógaoktatót vagy jógastúdiót, mielőtt belevágsz az otthoni gyakorlásba. A vezetett órákon megtanulhatod az ászanák pontos kivitelezését és többféle variációját, valamint a helyes légzést is elsajátíthatod. A Gerincjóga kezdők számára is ideális irányzat. Haladóként jöhetsz hozzám Flow és Hatha jógaórákra is. Az aktuális eseményeket itt találod: https://www.facebook.com/levendulajoga/events/

jógaszőnyeg
A kupont itt tudod felhasználni: https://www.jogacity.hu/

Leave a Reply